nuff adv

Saturday, October 30, 2010

relaxing time ♥syg saya♥syg mereka♥saya syg family & kawan² saya♥

hee ble sebot pasal relax,ari² pn relax.plan ari ni nk tgk muvee .aku cube ingat² balik ntah bile la last  tgk muvee.klu dlu ngan geng² kaki wayang ktrg slalu g tgk muvee ari slase sbb ladies day n ari rabu sbb murah.smpi tahap kadang² da xtaw nk tgk cite ape.janji msk panggong! weee damn i love it! damn i miss u guys!

hari ni bakal pack dgn activities..sempat la pagi td breakfast ngan bff sorg tu syazana.balik pn mengejut.taw² da smpi manjung ;-) ari ni aku blaja sesuatu yg baru..frenship tu x dinilai dr segi kuantiti tp kualiti...aku de 6 org bff.susa bff ramai² ni.mcm² ragam.tp syg mereka semua sama rata ♥. ape best lepak ngan aja??hmm ble 2 org yg kuat bercakap suda lepak skali,heh paham² la.bising kowt! kehkeh.so warga kopitiam maaf klu kami memekakkan gegendang telinga anda di pagi hari :-)

thari karang lbh krg pkl2.00pm nk g tengok wayang..hari ni jd nanny kpd kanak².well dorg kn da abes xm.kre dorg pk nk enjoy release tension la tu.aku dlu xde pn nk enjoy bagai².otak aku dikerah² suruh study (hex tp xpandai² gak pon.ha cane?)..owh sejujurnye aku x bpe nk minat layan budak² ni.mst dorg bising gle.harus la da name pon budak².patot kot bawak selefon tape, sng nnt bole tape mulut dorg klu bising.haha dlm kete lagi kne bg briefing spy jgn bising.kang org marah ngan aku² lak kne marah.diorang...diorang..sape kah dorg tu?hmm adek² & sepupu² kecik aku..nasya, lala, memen, anis, azib & ammar.mmg la segan bawak budak² ni.paham² r prangai budak² mcm mane..asalnye nk bawak lala n nasya je.bg dorg happy².ye la sblm ni ade pcik slalu bawak dorg jalan².sjak pcik da meninggal beberapa bulan lps,jd tanggungjawab ktrg la sbgai family members pastikan budak² tu gembira. - (kehilangan yang amat dirasai.semoga arwah pakcik nasir ditempatkan bersama org² beriman.Al-Fatihah..amin..)

mak da pesan byk kali dah.dari minggu lepas.nana g hantar basoh kete..basoh kete tu..habuk da berlapis².haram aku buat.ingat nk basoh gak la ptg ni tp malangnye pulak ujan.da xtaw nk g hantar ke x kete tu..kang wat bazer je g basoh

2 comments:

~SHiLA~ said...

hahahhah..ko ngkot nek kete pew bebudak sume 2..
tgk cite pew

+iliyana+ said...

nek myvi sudah.sendat mendat kot.sebek kawan nasya x ikot.klu x de la org kne ikat atas bumbung kete.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...