nuff adv

Thursday, January 13, 2011

Convo Mac 2011..erkk xnk pegi la..

 google

Ntah pape je aku ni.. Org buat blog, awak pn nk buat blog. Pastu x update². Bukan takat berhabuk...bersawang dah. Byk bende dah aku tulis tp bila nk publish je aku malas. Pastu tersimpan la dlm draft. Vunguk betul. Pastu terus x post² dah. 

Convo aku bulan 3 nnt. Mula² dlu cam excited nk pegi tp skrg xde hati langsung. Banyak sebab nape aku xnk g convo. Adessssssss.


Smlm aku gtaw mak xnk pegi la convo nanti. Taw² kne marah.

KO JGN NK MENGADE! ANGAH DLU CONVO PN X G..NI KO PN XNK G GAK LA?!! 
PERGI. BUKAN NYE CONVO NI KERJA HARI². KADANG² JE BERLAKU. LAGI PULAK BUKAN NYE PENAT KE. KO KNE NAIK PENTAS, TURUN PENTAS JE. SUDAH. PERGI.

Mak aku slalu mcm ni. Langsung xde kompromi. ***sigh**

Kalau fikir betul la pn.. Naik pentas turun pentas. Bukan dorg suruh aku hias dewan ke kn.. Haha.. 

Tapi.......

Aku x rase nk pergi la. Tawar hati la. Xde hati nk jumpa org. Xde hati langsung nk jumpa dorg.


*sigh*   fifty-fifty. Nk pergi ke x??


Tp convo ni best. Pakai mortar board & robe.. Pastu naik pentas.. Lagi pulak aku dpt pingat. Rase syg klu x pergi. Dah la mini convo aku x pernah berpeluang naik pentas. Sem1 & 2 cgpa x cecah 3.5 pn.. Sem3 1st time AKJ tp kebetulan la masa tu ade penyakit selesema burung ke hape ntah. Terus x jd buat mini convo tu.. Sem5 lak dan² la mini convo ni bubar tros. KEDENGKI. Siot je.. Erti kata mudah, ni je la peluang aku naik pentas. Huhu.. 

Tapi..

XDE HATI LAAAAAAA.....

 google
Nanti convo nk baling mortarboard cani gak la..Pastu kena lak masa hujan. Campak lak jatuh tanah. Mcm mintak penyepak lecturer aku je ;-)))






7 comments:

~SHiLA~ said...

g jelaaaaa
kang mesti mak ngn abah nk tempah bj sedondon..haha

bunga ungu said...

konvo bulan mac jugak... taktaw nak pegi ke tak jugak nih... dilema...

○○○iliyana○○○ said...

akak~ha tu la..mesti dorg pakai batik.tp ase xde g laaa

bunga ungu ~ convo kt mane?? huhu g je la ea.kot la jumpa membe lame tu seronok ke

Nasuha Salleh said...

wajibblaa pegiii
bukan selaluuu

=D

pegi pegi pegi pegi pegi
haha

p/s : Persahabatan Itu Pemanis Hidup

○○○iliyana○○○ said...

nasuha ~ haha wajib lagik..hee.pertimbangan dah 70%

ARJUNA.Inc said...

uikss..npe x nk p..rugi tau..haih..kalo awk nk sy tangkap gamba awk pn ok..ahhaha..men2 je..=P..pegi tau..syg tau..2 knanagn 2..

○○○iliyana○○○ said...

arjuna~ ha tu la..cm syg je klu x g.tengok la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...