nuff adv

Sunday, January 2, 2011

mr.cendol hujan-hujan..bagus-bagus



Slalu org klu hujan² minum la bende panas². Ktrg mmg hebat la. Dah la hujan lebat gile, still bole plan nk g makan cendol kt mr cendol. Dah la port tu lak bukan kedai tp die bukak booth kt tengah² padang. 


Mula² dorg ajak tu mcm x releven je sbb aku taw port die cane. Ade booth & keliling die ade meja berpayung. Xkn kot. Sejuk je xpe, tp xsudi la aku nk berlencun. Oooo Alkisah upenye dlm booth tu pn boleh masuk gak. 

Janji melayu. janji pkl 5 tp pkl 6 baru aku, aja, dba & intn smpi. KB & yana-k da smpi lame da. Cendol aiskrim dorg pn nk kering dah. Haha sorry! Ingat ktrg je lmbt skali ade ag yg lmbt dr ktrg :-))))))

Aku x brape pandai makan cendol, tp cendol ni haa serious sedap! Cendol pulut die, yg part pulut tu cm rasa makan kuih lopes pn ade. Kuih lopes kenal x??? X melayu la klu x kenal.. 

Ni kira last lepak la sblm dorg nk cont study balik. Kebetulan lak semuanye pn uitm shah alam. Berkampung la korg disana ea.




5 comments:

~SHiLA~ said...

cendol neh sblh ngn petrol pam kn..asenye la jln dr uma nk ke lumut kot..hehe

○○○iliyana○○○ said...

aka~x la..tu mr cendol gak tp bkn tu

Fxysche Nas said...

dapnye cendoll...
mkn tgh2 sejuk tu di smping bahang matahari..fuhhh..mmg nkmat =D

ARJUNA.Inc said...

eh?cm knal je mamat 2..bukan afi ke 2?huhu..waa..dia dpat lpak brsma gadis blogger..haha..nak cendol satu!!

○○○iliyana○○○ said...

arjuna~a'ah yup.haha tp aku x kenal die sgt la..die kawan kb & yana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...