nuff adv

Saturday, March 5, 2011

Happy Belated Birthday Danish Irfan



Rasa cm baru lagi g putrajaya celebrate danish ahad lepas. Ni da nk jumpa ahad balik dah. Cepatnya masa berlalu. Cepat sgt.

Aiysh baru nk rembat pic kt fb akak malangnya secure sgt. Da xleh nk grab skrg. Xpe la amek dr blog dia je la...

Danish suka bola. Ingat hari tu nk beli danish bola besar tp nasib baik x beli. G jusco lak masa lunch hour. Car pool dgn org lak tu. Nasib baik. Klu x, x pasal² kena angkut bola naik ofis. LOL.. 
Semalam lunch hour kluar lagi g shopping. Dorg nk carik blouse utk hi-tea hari ni. Hi-tea meraikan org lama nk bersara. One of them adlh bos dptmnt aku sdr Enck Zul. Tp xpe la.. Huhu aku baru msk keja, w/pn enck zul baik je tp xpe la. Baru 3mggu je aku dibawah encik zul.. so malas la nk g.

Ha tengok da lari cite. aku nk ckp smlm g kuar shopping tu jmp lagi bola besar tu. Ala tapi bola tu luar dia mmg lembut tp dlm dia keras. X boleh nk dibuang angin dia. Hampa lagi aku. Nk beli tp x mungkin la nk bawak besar² gabak tu kn..

Xpe la ea Danish.. Nnt aunty beli u bola lagi besar dari tu.. Ala bola yg kt gym tu.. Haha. Dengan mama u skali boleh rolling² kt bola tu. Kehkeh





1 comment:

~SHiLA~ said...

xpe t danish balik danish bole bwk sndiri bola tu k..
untie tlg bayokn jek..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...